Verdoving

Niemand wil pijn hebben. Wij snappen dat als geen ander. Daarom hebben we verdoving voor je, waardoor je niets van de behandeling voelt.

Het is aan jou om te bepalen of je een verdoving wilt. Gaat de verdoving uitwerken, voel je even een vreemd, tintelend gevoel, maar dat gaat na een uurtje over.

Als je een verdoving van de tandarts wilt, is het verstandig om vooraf aan te geven of je zwanger bent, medicijnen gebruikt, hart- of vaatziekten hebt of onder behandeling bent van een arts. De tandarts past de verdoving hierop aan.

Verdoving door de tandarts. Wanneer?

We begrijpen dat een verdoving veel angst wegneemt. Daarom is een verdoving door de tandarts van toepassing op verschillende tandheelkundige behandelingen. Zoals kronen en bruggen, implantaten, verstandskiezen, wortelkanaalbehandelingen en vullingen. Maar ook voor andere behandelingen kun je kiezen voor een verdoving, zoals bij het verwijderen van tandsteen.

Vragen over de verdoving bij de tandarts?

Wil je meer weten over de verdoving? De tandarts staat klaar voor advies. Ook telefonisch.

Voor extreem angstige patiënten hebben wij lachgas tot uw beschikking. Als u een lachgas behandeling wenst moet u dit even met de tandarts bespreken.

Verdoving neemt tijdens de behandeling het gevoel en pijn weg.

Werkt gewoonlijk anderhalf uur.

Aangepast indien zwanger, medicijnen, hart & vaatziekten.

Keuze is aan de patiënt.

Ottens Tandartsen probeert voor

elk tand probleem een oplossing te vinden

Neem snel contact op, wij denken met je mee!